menu

Happy Walls

Advies, Ontwerp, Fotografie, Productie, Montage & Onderhoud

Think Different

Gepubliceerd op 09/01/2015

Steve Jobs kwam in 1997 terug bij Apple en om te vertellen waarin hij geloofde liet hij de Think Different campagne ontwikkelen. De originele posters met prachtige foto’s van bijvoorbeeld Einstein, Edison, Gandhi, Picasso, Callas, en Lennon zijn nog steeds gewild en te koop voor zo’n $ 500.
Ik vond het destijds al een geweldige manier om te zeggen waar je zelf en je merk voor staan en ik denk dat het een tijdloos credo is. Zeker in het tijdperk van verandering, of verandering van tijdperk zelfs, waar we middenin zitten. Break the rules, innoveren is een must, Erwin Witteveen kan daar ook heel helder en duidelijk over vertellen.
Veranderen-verbeteren-innoveren-onderscheiden.
Onderscheiden is als altijd een van de belangrijkste voorwaarden voor succes. Het is niet eens een trend te noemen, hoewel het in 2015 met meer kleinschalige initiatieven en communicatiemogelijkheden dan ooit belangrijker zal zijn als nooit tevoren.

Waar elke organisatie zich ook mee kan onderscheiden is het interieur. Een goed interieur zorgt naast verbetering van de sfeer, de beleving en van de productiviteit, ook voor het uitstralen van de identiteit van de organisatie, dat waar je voor staat.
Deze visuele communicatie kan bestaan uit full color visuals, teksten en logo’s, tot zelfs de bewegwijzering. Steeds meer onderzoek laat zien dat daarbij uniek, custom-made beeldmateriaal beter werkt dan generieke veel gebruikte stockfoto’s. Volgens Bart ter Steege op Frankwatching is de afname van stock content in digitale communicatie een trend voor 2015.
Ik trek dat met mijn bedrijf Laskoo graag door naar de visuele communicatie in de werkomgeving. Onderscheiden dus, met hoogwaardig beeldmateriaal, fotografie, typografie of kunst.

Laat me je adviseren, gratis en vrijblijvend, en mail je informatie, vraag of probleem via mijn contactpagina.

Terug naar nieuwsoverzicht